zondag 23 december 2007

Vakantie

Hier is de kerstvakantie begonnen. Helaas zijn de quiltwinkels die ik wilde 'vereren' met een bezoek, ook gesloten in die periode.

Gisteren heb ik een begin gemaakt aan de boekenlegger voor de juf van m'n jongste dochter. Zij trouwt in februari. Ook ben ik begonnen met het overtypen van een paar schoentjes in PatternMaker (borduurprogramma). Zodoende kan je gemakkelijk de kleur aanpassen en de positie van de schoentjes. Heb al schoenenbedeltjes gekocht om als knoopjes te gaan gebruiken. Nu nog op jacht naar een schoenenstofje. Zodat ik half januari klaar ben om te beginnen aan de online-cursus die dan in De Wijnkelder gestart wordt. Dan maak ik van al die attributen een bourse (zakje). Sluiten met een schoenveter natuurlijk. Zodra ik, morgen misschien, de boekenlegger genaaid heb, laat ik een foto zien.

Vandaag hard aan het borduren geweest aan m'n duo met Reina. Bijna een pagina af. Misschien vanavond nog een paar steekjes doen. En dan morgen misschien een fotootje.

Ik wens iedereen die dit leest, en alle andere mensen ook natuurlijk, een hele fijne Kerst toe.

Geen opmerkingen: