maandag 26 maart 2012

Veel gebeurd en veel gedaan.

Vorig weekend was ik het hele weekend weg. Quiltweekend in Ermelo. Bijna heel de tijd achter de naaimachine gezeten, maar natuurlijk ook veel gekletst.

Onze zaal.

De top van Harry Potter zit in elkaar. Elke keer als ik een beetje tijd heb, ga ik PP-en, oftewel PapierPeuteren.


Natuurlijk ben ik ook gestart met een nieuwe quilt. Stoffen en patroon stonden al een poosje klaar. Ik kon zo het kratje oppakken en meenemen. Dit Pietje (hazegras of precies) is nog een hele uitdaging!


Een paar weken terug hadden we de laatste dag van de cursus Tesselation. Ik wilde graag het quiltje afhebben. Het is niet leuk om als enige het niet af te hebben. Dat viel dus reuze mee. Maar ik heb het in ieder geval af.

overzicht 1

overzicht 2

mijn tesselation

1 opmerking:

christina zei

Fijn dat je weer zo hebt genoten van het quiltweekend.

Ik vind de HP zeer geslaagd.

En dat nieuwe werk van jou herken ik van de blog van marie-jette:
http://marriette.blogspot.com