donderdag 24 januari 2013

Stained.

Afgelopen zondagavond tijdens het kijken naar Bonnie op Ustream heb ik de laatste biezen tussen de blokken genaaid. De top van Stained is af. Niet heel groot, zo'n 115 x 140 cm en er komt alleen nog een zwarte rand van zo'n 5 cm omheen. Precies een goede maat om zo in de woonkamer even over je benen te gooien. En dat is ook de bedoeling.




De achterkant is inmiddels gesneden, ligt in zakjes klaar. Die kan ik binnenkort ook eens in elkaar naaien.









 





De achterkant wordt namelijk precies hetzelfde, maar dan in andere kleuren.


9 opmerkingen:

Annelies zei

Erg mooi !!

Annie Kingma zei

Erg mooi, en wat goed de achterkant ook hetzelfde patroon.
Succes.
Groetnis Annie

Betty zei

Een dubbelzijdige quilt! Knap!
Bonnie en ik worden denk ik geen vriendinnen: wat ik ook probeer ik krijg geen quiltville filmpjes te zien ...
Misschien moet ik achter mijn pc gaan zitten? (Old school!)

Ingrid zei

Dankjulliewel!!!
Betty: Je kan alleen maar live kijken. Afgelopen nacht om 3.44 was ze er. Niet gezien hoor! Als ze gaat uitzenden krijg ik een mail. En ze kondigt het op facebook aan.

Simone de Klerk zei

MOOI!!! Ik vind het een heerlijke maat! Vooral als je het zelf doorquilt ;o)
Ben benieuwd naar de achterkant. Ziet er ook spannend uit.

yvon zei

Hij is mooi Ingrid. Leuke kleur .... Stained is atijd mooi om te zie,

Anoniem zei

prachtige quilt en zo'n mooie kleuren!

Dea zei

Mooi, Ingrid! Patroon en kleuren geven een mooi effect samen.

Trui zei

Je maakt dus 'gewoon' even 2 quilts in één....prachtig! Mooie kleuren ook!