vrijdag 22 augustus 2014

De top van de B&W-quilt zit in elkaar / zomers brei- en haakwerk.

Patchwork
Heel de zomer niet aan het quilten geweest. Om weer op gang te komen, deze top in elkaar gezet:


Breiwerk
Verder veel aan het breien geweest. Sokken vooral. De sokken passen wel hoor! Het model heeft maat 39, terwijl de sokken voor maat 43 gebreid zijn!

saaie sok
spiraalboord met 'Eye of Partridge'-versterkte hiel
Gentleman Sock met 'Eye of Partridge'-versterkte hiel
Close-up
Alle 3 bij elkaar.
De tweede saaie- en spiraalsokken zijn ook klaar. De spiraal loopt bij de tweede sok wel precies andersom. Met de tweede rode sok ben ik nog bezig. Het rode wolletje komt trouwens uit een Duitse supermarkt! Ook nog paars gekocht. De volgende sok ga ik met een babykabeltje doen.

Haakwerk
Ook nog wel wat gehaakt. De bruin/blauwe deken voor de woonkamer is af. Alleen nog een paar heleboel draadjes afhechten.


Quiltwerk
De Mountain Majestic ligt al een poosje onder de quiltmachine. Nodig mee verder!

Patchwork
En ik ben eruit hoe ik de achterkant van Margo's BOM ga doen:
Het plan is om om dit middenstuk grote witte stroken te naaien. Maar misschien ga ik wel meer resten verwerken. Nog even over nadenken...


 

1 opmerking:

Sabine zei

Hoi Ingrid, wat heb je een boel gedaan! Ziet er mooi uit, breien, haken en quilten.
groetjes