maandag 1 december 2014

Mysterie - Grand Illusion van Bonnie Hunter

Afgelopen vrijdag is de jaarlijkse mysterie van start gegaan. Over heel de wereld doen duizenden quiltsters mee. Vorig jaar heb ik ook meegedaan. Zo leuk!

Het eerste blokje is een feit:

Nog 59 te gaan.

Ik maak geen 100 blokjes, maar 'maar' 60 stuks. Ik denk dat ik dan ongeveer een eenpersoons quilt zal hebben.

Bij Bonnie kan je nog veel meer blokjes zien: http://quiltville.blogspot.nl/2014/12/mystery-monday-link-up-part-1.html

3 opmerkingen:

Betty zei

ja, inderdaad, wat een enthousiasme bij Bonnie's volgers. En ook wij komen er wel!!

Elni Langeveld zei

Ik doe er ook 'maar' 60.... Ik vind het zo leuk om deze laatste weken van het jaar mee te doen aan de mysterie. Wat zou het dit jaar gaan worden?!?

Art by Rhoda Forbes zei

Beautiful bright colors, love your pinks, I look forward to watching your progress.