dinsdag 8 december 2015

Allietare deel 2.

Deel 2 ook alweer klaar, 12 setjes genaaid en een aantal vierkantjes grijs en zwart gesneden.


Hier kun je de vorderingen van de andere quilters zien: Allietare deel 2.

Voordat ik met deel 1 begon heb ik nog wat gewerkt aan een borduurwerk wat al een poosje ligt. Nu heeft RFA er weer een blokje bij.

 
En zo heb ik nog meer grote borduurwerken liggen. Ik wilde weer wat gaan prikken aan de De Grote Vertelselplaat. Maar toen liet Reina haar Ashes op facebook zien. Ooit zijn we als DUO eraan begonnen en nu weer een paar steekjes gelijk op prikken?

Eens kijken hoe ver ik kom voor vrijdag. Dan geeft Bonnie Hunter het huiswerk voor het volgende deel.

2 opmerkingen:

Vireya zei

Nice mystery pieces, and lovely needlework!

Corina zei

mooi borduurwerk!