zondag 15 januari 2017

Bonnie Hunter's mysterie, En Provence, deel 7.

Van de blokjes van clue 6 heb ik niet eens foto's gemaakt! Ik heb ze natuurlijk wel gemaakt.
Al met al heb ik veel te veel blokjes gemaakt. Ik had 6/10e van de blokken gemaakt en heb er heel wat over. Eens kijken hoe ik die voor de achterkant ga gebruiken...

Dit zijn de overblijfsels (snippets) van de blokjes van clue 7:

Een blok gewebd:
De top ligt klaar om gewebd te worden:
Gelukt:
En toen zat de top in elkaar en de eerste borders ook:
En de tweede borders zijn genaaid:
En toen zaten de eerste twee er ook alweer aan:
Nog 2 te gaan! En dan zit de hele top En Provence in elkaar. Hartelijk dank Bonnie Hunter voor wederom een geslaagde mysterie! Elk jaar is het zo leuk om te doen. Heb het nu 4 jaar gedaan. Ik hoop dat er nog vele jaren zullen volgen!

Om de vorderingen van anderen te zien, kan je hier kijken: mystery-monday-link-up-part-6-7

3 opmerkingen:

Gerda zei

Mooi geworden Ingrid!

Corina zei

ziet er goed uit

Annie Kingma zei

Heel mooi werk heb je gemaakt
Groetnis Annie