zaterdag 8 april 2023

Het is nogal een tijd geleden dat ik eens wat plaatste. 
In de tussentijd zijn de borduurwerken Ashes af.


En de Rain Forest Afghan ook.



En ook nog een oude liefde opgepakt. De flower fairy's van Cicely Mary Barker, in dit geval De Hyacint.
Op 14-jarige leeftijd heb ik de fairy in de braamstruik gemaakt.

Inmiddels weer veel bezig met quiltwerk. Vooral modern! Samen met de groep MEppelMOdern (MEMO). Het is een uitdaging, soms lukt het wel, soms lukt het niet. Ik ga eens zoeken naar foto's van alle quilts die ik met deze groep gemaakt heb. 

Een eigen tabblad zal dan geen overbodige luxe zijn. 

Sinds meer dan een jaar vervul ik een betaalde baan. Zo'n gezellige club collega's. En ze doen ook nog eens zulk goed werk. Al met al... Ben ik heel blij met alles wat ik nu doe.

Geen opmerkingen: