donderdag 14 juni 2012

Dromenquilts voor Jopie's


140x200 groen/grijs
Meestal kom ik er niet aan toe, omdat ik heel ander werk doe voor Jopie's. Maar nadat Anne zo'n goede aanbieding had, ben ik ook maar 's in m'n stofjes gedoken. Als ik ergens stofjes tegenkom die ik echt niet kan laten lopen... nou ja, zodoende heb ik best wat kinderstofjes op voorraad. Voor m'n eigen kinderen hoef ik ze niet te bewaren. Het zijn al pubers!

Dus was dit de kans om wat van die stofjes te verwerken. Inmiddels heb ik 3 tops af. Achterkanten zitten erbij (via Ans geregeld) en de biezen zijn ook klaar.

Ik ben nog bezig met een blauwe en dan heb ik nog meer ideeën en stoffen...

90x120 beertjes





90x120 roze diertjes

deze drie liggen klaar
Meer lezen waar deze tops voor zijn? Lees hier maar eens: Jopie's Dromenquilt.

 

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Hallo Ingrid, ik heb nog een hele stapel stofjes liggen waar ik quilts van ga maken voor Jopie, maar eerst even van de zomer in Zweden genieten,want die is zo kort
Mooie quilts.
Groetjes Joke