dinsdag 25 maart 2014

Mountain Majesties en een gehaakte deken.

De voor- en achterkant van de Mountain Majesties is klaar.
 
Ondertussen ben ik gestopt met de Crochet A Long. Ik vond het té druk worden. Alles afgehaald en alles bij alles gelegd en zo kon ik deze maken:
De draadjes moeten nog steeds wel afgewerkt worden...
 
Nu maar 's verder met de Celtic Solstice, Margo's BOM, de Black&White en de werkjes die ik op het quiltweekend van het Quiltersgilde gemaakt heb. Was heerlijk om er even uit te zijn en alleen maar bezig zijn met de naaimachine! 
 


2 opmerkingen:

Betty zei

Voor- & achterkant vind ik prachtig!
Het gehaakte kleed blijf ik monnikenwerk vinden (uithalen ook nog ...)
Verstandige beslissing om te stoppen (wou dat ik dat kon)

miekequilt zei

je hebt gelijk, we willen wel alles, maar we kunnen niet alles. En nu heb je lekker tijd en energie om verder te gaan.