woensdag 16 februari 2011

Quiltweekend en PoD.

Een fantastisch vermoeiend quiltweekend in Ermelo achter de rug. Bij Creanita kan je een leuk verslag lezen.
Op zaterdag naar de quilttentoonstelling/beurs in Vijfhuizen geweest. Ook daar zijn veel quilters geweest en veel hebben er een verslag gemaakt.
In het weekend wilde ik PoD blok 4 en 5 maken. Dat is niet gelukt, dus probeerde ik thuis, voordat de dinsdag-foto's getoond werden, in ieder geval blok 4 te maken. Helaas is dat ook niet gelukt.
In het weekend had ik het te druk met een doorlopende workshop van een tassenorganizer en een kussenhoes met blinde rits maken. Thuis weer te druk met de dagelijkse dingen. Gisteravond om 5 voor 12 eindelijk blok 4 klaar. Blok 5 hoop ik vandaag te doen, die is gelukkig heel wat simpeler.

Het quiltweekend was super! Voor volgend jaar alweer volgeboekt ook! En mijn kamertje is ook weer gereserveerd. Joepie!

3 opmerkingen:

creanita zei

Je kunt maar 1 ding tegelijk.....rustig adem blijven halen......kom wel goed schatje....

Anoniem zei

Het was weer erg gezellig, verheug me al op volgend jaar.

christina zei

Ik herinner me nog wel dat jij uit zo'n weekend alles haalt wat erin zit. En gelijk heb je. Uitrusen kun je de andere 51 weken nog wel.