zondag 27 mei 2012

Galerie de Ganzerik.

Gisteren heb ik een poosje gereden door het friese land om naar Galerie de Ganzerik te gaan. Ik had ze in Zwolle gezien en daar lieten ze een workshop zien met verf en spijkerstof. Om eens een dagje zoiets te gaan doen, dat leek me wel wat. Maar nu ik het stuk gereden heb... het is toch wel een eind weg hoor.

Bij de uitverkooptafel lag een liniaal die ik goed kan gebruiken. En dan ook nog in de opruiming. Helemaal goed. Ik heb dus nu een grote add-a-quarter liniaal.



Het leukste was de expositie van Ineke van Unen. Ze maakt mooie inspirerende quilts.
Zo inspirerend dat ik een paar gekke stofjes, rode tule en een klosje glitter gekocht heb.
Ik ben nu ook in het bezit van het nieuwste boek van Sandra Meech, dus ik kan aan de gang om een kunstwerk voor de huiskamer te maken. Eerst het denkproces natuurlijk!
Ik heb nog meer foto's gemaakt van Ineke's quilts. Ze staan in m'n fotoalbum.

1 opmerking:

christina zei

dit gaat echt de goede kant op.